Spring menu over og gå til indholdVend tilbage til forsidenGå til vores guide for tilgængelighed
Næste indlæg: Forrige indlæg:
Bibeluge dag 6

Bibeluge dag 6

Vi kan ikke være sammen i Fjellerup denne uge, men vil dele Guds ord sammen gennem hjemmesiden.
Hver dag i perioden 11.-17. juli vil der være prædiken, vidnesbyrd, sangindslag og bedeemner her. Lørdag d. 18. vil der være et afsluttende vidnesbyrd og en sang.
Har du et bedeemne, så skriv til webmaster@nytliv.dk.

Se mere info i Nyhedsbrevet.

Tidligere sange, vidnesbyrd og prædikener fra bibelugen findes i boksen “relaterede ressourcer” til højre på siden (pc) eller i bunden af siden (mobil).

Vidnesbyrd v/Filip Kofod

Bibeluge dag 6 – vidnesbyrd

Sangindslag v/Judy og Martin Hunskjær Olsen

Bibeluge dag 6 – sangindslag

Bedeemner:

– Bed for os familier med små børn – at vi ikke må køre sur i det, selvom det nogle gange er hårdt. Bed om, at vi må få visdom til at opdrage vores børn og lære dem om Jesus – ikke bare i ord, men også som forbilleder i troen. Bed om, at ægteskaberne må holde, og at Gud vil velsigne.

– Lad os også huske at takke for denne Bibeluge – og takke for og bede for alt Nyt Livs arbejde og for alle dem, der på den ene eller den anden måde bidrager dertil.

– Der er nogle, der følger med i denne Bibeluge, som kan synge med på sangen “Salige vished, Jesus er min”. Lad os bede for dem om, at de må blive bevaret i troen. Der er også nogle, der deltager i denne Bibeluge, som overhovedet ikke kan synge med på den sang. Lad os bede for dem om, at Gud vil åbne deres øjne, så de må se, hvor rige de allerede er.

Prædiken v/Knut Pedersen (Rom 6,14-23)

Bibeluge dag 6 – prædiken